Termotransfer

Technologia termotransferu polega na transferze obrazu przy użyciu wysokiej temperatury na wybrany produkt. W technologii wyróżniamy dalsze kategorie różniące się między sobą nośnikiem, sposobem przygotowania obrazu oraz produktem, na jaki mogą zostać zaaplikowane. Wybór produktu, który ma być ozdobiony, determinuje wybór najlepszego nośnika i odpowiedniej temperatury, a także czasu transferu. Kolorowe nadruki na odzieży „high fashion”, sportowej, reklamowej czy roboczej, zdobienie podłoży twardych jak szkło, metal, aluminium lub ceramika to tylko część z możliwości, jakie daje nam technologia termotransferu.
Transfer wydruków cyfrowych eliminuje kosztowny i czasochłonny proces przygotowalni, umożliwiając nadruki, gdzie chcemy i kiedy chcemy, i to – już nawet od jednej sztuki!

Proponujemy gotowe rozwiązanie:

  • Pełnokolorowy wydruk oparty o technologię drukarek tonerowych (laser/LED).
  • Pełnokolorowy wydruk oparty o technologię lateksową.
  • Dowolna grafika na dowolnym podłożu.
  • Minimalne zamówienie już od 1 sztuki – gotowe w 5 minut.
Zalety nadruków wykonanych metodą termotransferu:

  • Szybkie w przygotowaniu.
  • Wysoka jakość naniesionej grafiki.
  • Wysoka trwałość.
  • Doskonałe odwzorowanie niewielkich elementów.
Technologię można zastosować na tkaninach, ceramice, szkle, metalu, plastiku, drewnie i papierze, a nawet na tak czułym podłożu, jakim są świece. Możliwa jest także personalizacja oraz znakowanie gadżetów, takich jak: koszulki, puzzle, podkładki pod mysz, magnesy, dyplomy, certyfikaty, podziękowania na podkładach drewnianych, identyfikatory, tabliczki znamionowe, odznaki, szyldy na drzwi, wizytówki, emblematy sportowe, kubki.

Centrum Ustawień Prywatności

Niezbędne

gdpr, wordpress_test_cookie

Pliki cookie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny.

Dodatkowe

Służą one do śledzenia interakcji użytkownika i wykrywania potencjalnych problemów. Pomagają nam ulepszać nasze usługi, dostarczając analityczne dane o tym, jak użytkownicy korzystają z tej witryny. Dzięki nim możliwe jest także dostarczanie użytkownikom spersonalizowanych treści reklamowych.

_ga, _gid, _gat, _gat_gtag_
_fbp